jueves, agosto 05, 2010

Back from San Diego! / Regresé de San Diego

Hi there everyone!

I'm back from San Diego Comic Con.

It was AWESOME!! I've got great news that I'll post here soon, and lots of pics I'll post as well.

By now I have to get some commissions done before I can make my first move into the comic book world.

I've met so many amazing guys at SDCC it was definitely the best part, some of them are already in my links section, so click them and check them out, they're amazing artists.

Also about my website; It will be up soon, so hang on a little bit more.

Thanks for visiting my blog!!

Hola a todos!

Regresé de la Comic Con.

Estuvo GENIAL!, tengo muchas buenas noticias que postearé por acá pronto y muchas fotos también.

Por ahora tengo que terminar algunos encargos de ilustración antes de hacer mi primer trabajo de cómic.

Conocí gente maravillosa en SD, esa fué definitivamente la mejor parte del viaje, algunos están ya en mi sección de links, chécalos, son artistas excelentes.

Sobre my sitio; pronto estará terminado, sólo hay que esperar un poco más.

Gracias por visitar mi blog!.

No hay comentarios.: